mandag 28. januar 2013

Tweed


Etter å ha rett og slett stalket meg gjennom Hekta på strikk-bloggen - fra siste publiserte innlegg tilbake til det helt første, fant jeg sikkert over ti prosjekter jeg bare må strikke. Et av de var Pickles Enkel Vest, som hun hadde strikket i mørk lilla. En annen genser hadde hun strikket i tweed, og med disse tankene i hodet gikk jeg innom garnbutikken på lørdag.

Dette herlige ullgarnet ble med meg hjem, og jeg kan ikke vente med neste prosjekt! Jeg elsker den dype lilla fargen, og spillet i det. Liker også veldig godt den litt "tørre" følelsen, etter å ha strikket mye med DROPS Baby Alpaca Silk i det siste, som er veldig glatt.
Sitter nå med en jakke på pinnene (i nevnte silk-garn) som må strikkes ferdig først, og jeg har på følelsen at den veldig straks er ferdig slik at jeg kan begynne på dette.




Holder dere oppdatert på hvordan resultatet blir!
Noen som har erfaring med dette garnet?

1 kommentar:

  1. Hei Henriette! Og tusen takk for koselig kommentar både her og inne på bloggen min:) Kjekt at du likte den, og at jeg kunne inspirere litt. Legger til bloggen din på listen min sånn at jeg kan følge deg videre. Likte godt prinsesseluen du hadde strikket under her:) Vi "snakkes"! Hilsen Siren

    SvarSlett