søndag 8. september 2013

Pickles Markveien

For en nydelig høstdag!

Det kan vel såvidt kalles en høstdag, det eneste som minner litt er at det står "september" i kalenderen, og noen få blader er blitt gule. Ellers er det grønt og skjønt i hovedstaden og omegn, og gradestokken viste 25 varme midt på dagen i dag.

Vi har nytt gode venners selskap, god kaffe, deilig lunch på løkka, og ikke minst; Pickles butikken.
Halleluja, jeg har funnet mitt andre hjem!

Jeg siklet og følte, bladde i vakre farger og så på strikkede oppskrifter som hang pent på hengerne sine.
Uten noe egentlig mål og mening ble likevel disse nydelige nøstene med meg hjem, samt noe annet småplukk som ekstra garn til noe jeg strikker, maskemarkører og synåler.





Så, hva skal man lage av okergult og dyp lilla alpakka, både i tynn og tykk? Noe til meg? Til lille A?

God søndag til de som titter innom :-)

3 kommentarer:

  1. For noen flotte farger! Heldige dere i Oslo som har så fin strikkebutikk :)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg er så misunnelig på alle som bor i Oslo, som bare kan spasere til Pickles-butikken anyday! ;) Fine nøster du har kjøpt, i herlige høstfarger! :)

    SvarSlett
  3. Virkelig fine farger - og morsomme bilder. Takk for hyggelig kommentar hos meg - så kunne jeg finne din blogg :) Glad for at du osgå liker guttestrikkeboka, ja mye fint som også kan brukes til jenter :)

    Heidi / Wool rocks

    SvarSlett